CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 4, 2007

كنت تعبانة


خلصت الأمتحانات يوم الأحد و مكنتش مصدقة نفسى المهم بعد مخرجت و أتفسحت و عملت كل اللى نفسى فيه رجعت البيت و كنت تعبانة بس بطريقة مختلفة.
كنت حسه أن روحى تعبانه مش قادرة أتحمل أى مشاعر لا فرحة و لا حزن و لا أى حاجة مجرد شعور بالبلاهه.
كنت مضايقة أوى من الشعور ده مكنتش متأكدة أنا ليه حسه كده ؟
هل علشان طول فترة الأمتحانات و الضغط العصبى و النفسى خلالها (أنا بدأت 29-5 و لو حسبنه العملى يبقى من شهر 4 ).
المهم النهارده قررت أنى أطلع من الحالة دى، أخدت دش و مشيت لماما المكنسة و غيرت ملايات السرير و حسيت أنى مفيدة و نشيطة
.أنا حسه بتحسن دلوقتى بس مش متأكدة أن كان هيستمر و لا لأ

1 comments:

Yasmine Adel Fouad said...

اعتقد خلاص حجة الامتحانات خلصت
اقعدى بقى مع نفسك
عوضيها اللى فات

مبروك البلوج بقى
و صورتى مش موجوده ليه يا كلبة فى اصحاب الفضل عليكى
حد يعمل فى امه كده